Trött

Kvällen är kommen och jag är tröttare än tröttast.
Min obligatoriska tupplur vid tre-tiden hann jag inte med idag. Jag valde istället att prata i telefon med mamma och pappa.
Jag har helt enkelt gått miste om min favoritstund på dagen. Jag trodde inte jag skulle säga detta, men jag har verkligen blivit beroende av att få sova en stund mitt på dagen!

Jag och kusinen hade filmkväll här ikväll igen. Igår tittade vi på "Män som hatar kvinnor" och idag var det självklart uppföljaren "Flickan som lekte med elden" som gällde.
Imorgon blir det den sista delen "Luftslottet som sprängdes"!

Jag orkar inte vara vaken länge till, därför ska jag nu lämna soffan för att gå och borsta gaddarna.
Efter det är det sängen och sova som gäller. Åååå, jag längtar redan tills jag får krypa ihop under täcket i min renbäddade säng, med ett lagom stelt lakan och sängkläder som luktar sommar.

Imorgon är det dags för den absolut sista slutspurten inför tentan. Imorgon blir det en lång dag med massa plugg. Jag ska vara i skolan vid nio...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0