Twixie

Allt var frid och fröjd fram till för en liten stund sedan...
Twixie höll på att gnaga på gallret och då sa jag ifrån! Lillgumman skulle då springa ifrån, men vad som händer vet jag inte riktigt. Ett högt vidirgt skrik kommer från hennes lilla mun... Å efter det ville hon inte längre använda sitt vänstra bakben.

Nu går hon lite lätt på det, men hon vill liksom inte trampa ner riktigt. Jag har plockat bort alla saker hon hade i buren samt stängt igen röret.
Det känns tungt att hon kanske är skadad. Vad har hänt med henne? Har hon ont? Lider hon?
Fy fan, jag vill bara att allt ska vara bra, att hon ska må bra.

Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt!

"Det är ju bara en hamster"... Ja men va fan, det är mitt husdjur! Låt mig må lite dåligt för att hon är skadad. Låt mig få fälla några tårar om jag känner för det. Ett husdjur är ett husdjur oavsett storlek!

Älskade Twixie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0