Twixie

Jag hade för några dagar sedan ett par underbara timmar med underbara Twixie. Jag släppte ner henne på golvet där hon fick leka och utforska världen. Självklart befann hon sig innanför galler hela tiden, men det blev ändå en större yta än hennes bur. Jag satt i några timmar och bara tittade när hon sprang runt, pep och hade sig. Det var lite småmysigt. När jag tillslut satte ner handen kom hon snabbt fram och la sig i den. Det tog inte lång tid innan hon somnade i min famn.

Medan jag satt framför datorn och pluggade så låg hon så sött och sov i min hand.

När hon väl blev tillbaka släppt i buren så sprang hon snabbt upp i rören och la sig för att sova vidare. Natten efter detta var hon ovanligt lugn.

Twixie ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0