2011-09-10

Kvällen är här och jag sitter i min goa soffa med ett stort leende på läpparna. Inatt ska jag se till att sova mycket, utan öronproppar. Jag längtar redan!

Jag har bestämt mig för att försöka mig på den där inlämningsuppgiften som jag pratade om förrut. Det värsta som kan hända är att det går åt helvete... men då får det göra det!

Tänkte lägga upp några kort på dagens inköp:

 

 

 

 

Nya hamsterburar måste varit årets absolut bästa köp!

Aldrig mer gallergnagande!

 

Till middag idag blev det kycklinggryta, ris och stekta chaminjoner

 

Några minuter senare var jag mätt och belåten, illamående för att jag ätit för mycket.

Ett tag var det riktigt nära att jag spydde! Fy fan vad jag hatar att äta mat!

Vaddå en portion ris, det där hade ju räckt till minst tre portioner!!!

Jag måste skaffa mindre tallrik. När den här assieten är för stor för mina middagar... då är det illa.

Nästa steg blir väl ett kaffefat. Tillräckligt stort för mig!

 

När jag ändå håller på att ladda upp kort här så kan jag passa på att visa skorna som köptes för en vecka sedan

 

Gamla hamsterburarna

Lägg gärna märket till strumpan som sitter i gallret på Chim-chim's bur...

Hon höll inatt på att gnaga på gallret och jag fick anfall på detta. Jag försökte sova och störde mig på att hon höll på att låta hela tiden. För att få tyst på henne stoppade jag in en strumpa mellan gallerribborna. Mina strumpor höll hon sedan på att riva, gnaga och dra i. Det var gött att i alla fall slippa höra det där smattrandet!

 

Nu är de nya burarna på plats och det är helt knäpptyst i rummet nu, trots att båda hamstrarna är vakna

 

Jag avslutar detta inlägg med ett kort från inatt då jag inte kunde sova, då jag bara låg i min säng och var uttråkad!

 

Snart är det läggdags!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: nyfiken

fina grejer =) skulle vara kul om du skrev info om kläderna/skorna. typ pris, affär och sånt. tack!

2011-09-17 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0