Flyttat!

Jag är utmattad.... Jag är trött...

Jag har nu lämnat gamla lägenheten och flyttat in i min alldeles egna lägenhet. Igår fick jag nycklarna och på 4 timmar hade jag helt ensam flyttat alla mina saker. Det står just nu saker lite överallt, men det är skitsamma. Huvudsaken är att min stora bamsesäng är bäddad och att tv, tvbänk, soffan, bordet och allt i köket är på plats.

Jag valde att sova i min nya säng inatt. Det var en dröm och jag kunde faktiskt somna på direkten. Att jag vaknade 02.23 igår natt, jobbade 9 timmar och packade ihop sista kanske gjorde att jag blev lite trött...

Just nu sitter jag bara och tittar på alla saker. Jag behöver en paus, kroppen behöver energi och lite vila.

Jag återkommer någonannan gång då jag har lite mer ork och lust att skriva här...

Trött Malin i nya lägenheten...

Välkommen hem till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0