Fortfarande inlagd på sjukhuset

Hej hopp.

Jag lever, men det är lite jobbigt ibland. Inatt fick jag inte många minuters sömn. Jag hade ont, men på grund av dagens undersökningar fick jag inte ta några stora mängder smärtstillande.
Det var jobbigt under natten!

Jag låg med dropp fram till nio-tiden imorse. Jag fick då börja äta igen. Tyvärr är jag lite hängig och känner mig slö. Detta påverkar maten. Jag hade svårt för att få i mig frukost, trots att det bara var lite gröt.

Jag har ingen matlust och känner mest för att ligga still i sängen. För att inte komma bort från mina matrutiner så bad jag om att få näringsdryck. Det har jag nu fått i mig istället för lunch och mellanmål.

För en timme sedan fick jag starkare tabletter. Det gjorde ont i rygg, mage, ljumskar och huvud. De tabletterna var en dröm!
Jag somnade till "Partaj" som jag satt igång på telefonen.
Känslan att vakna upp och faktiskt inte ha ont var underbar.

Jag måste den kommande timmen försöka få i mig mer vätska för att inte behöva dropp igen. Det är faktiskt inte så lätt att dricka när jag sover så mycket som jag gör just nu ;)


Mitt mående blir bättre och bättre.
Det är lite skillnad på korten nedan eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0