Måndag igen

Nu är det kväll och jag kan självklart inte sova. Sömntabletterna är dessutom slut. Det är kanske bra. Jag minns inte allt jag gör.

Inatt var jag tydligen uppe och gick. Jag tog tydligen tabletter och la sedan burken på något bra ställe... Frågan är bara var...
Jag minns inte att jag imorse både duschade och åt frukost innan jag cyklade till jobbet. Jag minns inte allt som hände på morgonen.
Det är lite obehagligt!

Dagens arbetsdag gick snabbt. Några timmar i kassan och några timmar med att dra pall, så såg min sex timmar korta arbetsdag ut.
Om tolv timmar börjar jag jobba igen. Förhoppningsvis kan jag somna snart!

Avslutar detta inlägg med en bild. Grannjäveln krossade vårt köksfönster med en fotboll... Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0