Sömnproblem

Det är natt, men trots det har jag svårt för att sova. Jag fick smärtstillande under kvällen, vilket gjorde att min huvudvärk försvann lite lätt. När den enorma sprängande huvudvärk gick över till normal huvudvärk så kunde jag lättare slappna av. Strax innan halv tolv stängde jag mina ögon. Det blev en och en halvtimmes orolig sömn innan jag vaknade av att en sköterska höll på att greja med min arm.
Nålen som suttit i handen har på grund av morgondagens röntgen förflyttats till armvecket istället.
Jag fick min antibiotika och den tomma droppåsen togs bort.

Alla andra gånger har jag kunnat somna snabbt efter medicinering, men just nu verkar det vara omöjligt. Jag är trött, men kan inte somna.

Om fyra timmar, klockan 6.15 ska jag upp för att börja dricka kontrastvätska. 8.15 ska jag vara nere på röntgen.

Förhoppningsvis somnar jag om snabbt och får en stunds sömn till innan jag ska upp igen.

Nattinattit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0