Sömnlös

Inatt är det ännu en såndär natt där det inte går att sova. Jag slumrade till vid elva-tiden. Två timmar senare vaknade jag igen och efter det har jag inte kunnat somna om. Jag tycker det är så förbannat tråkigt att ligga vaken. Det känns så onödigt att vara vaken när jag borde sova!

Igår jobbade jag, 7-16. Jag var trött när väckarklockan ringde! Trots tröttheten så vaknade jag till liv efter en stund och kunde genomföra hela arbetsdagen.

Väl hemma igen så kom den slappa Malin fram. Jag satte på mig myskläder och tog en kopp kaffe på min solfyllda balkong innan jag la mig på sängen för att slappna av lite.

Magen kurrade framåt 18-tiden. Det var då jag kom fram till att jag nästan inte ätit någonting på hela dagen. Tyvärr kände jag inte för att laga mat.
Det blev en hemmagjord pizza, en stor sådan som kommer räcka läääänge!

Nu ska jag försöka somna om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0