Biverkningar

Hej hopp!

Dagarna försvinner snabbt. Jag hinner knappt vakna innan jag somnar igen. Jag är väldigt trött och sover så mycket jag bara kan.

I tisdags höjde jag dosen på mina antidepp 375 mg venlafaxin varje dag är det som gäller nu. Det här är verkligen maxdos!!!
Sedan dosen höjdes har jag mått fruktansvärt dåligt. Jag har nog fått alla biverkningar man kan få...
Jag spyr typ konstant, dricker minst 4 liter vatten varje dag, är varm och kall om vartannat.

Trots att jag faktiskt mår skit så väljer jag att stå ut med detta mående några dagar till. Jag känner faktiskt gladare. Har inte fått en endaste ångestattack sedan höjningen. Det var det här jag skulle uppnå. Att nu ha varit utan dessa jäkla attacker i några dagar är så sjukt gött.
Jag känner mig lugnare och kan slappna av lättare.

Fram till att min kropp vänjer sig vid denna dos så får jag stå ut med att må dåligt.
Jag tänker positivt! Allt annat har blivit så mycket bättre sedan höjningen!

Nu ska jag fortsätta sova.
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0