24h

I söndags återvände jag tillbaka till Kalmar igen. Det var faktiskt riktigt gött att komma hem till lägenheten!
Sedan dess har tiden bara sprungit iväg. Jag har jobbat en del, men även hunnit med att vara ledig och njuta av solen.
Jag är för det mesta ganska trött, trots att jag sover otroligt mycket. Det bli helt enkelt många timmars sömn varje dag...
 
För tillfället försöker jag vakna till liv igen efter att ha sovit i drygt 24 timmar. Det var behövligt! Jag är dock fortfarande väldigt trött, men det gör inte så mycket. Jag tänkte hålla mig vaken en stund till innan jag låter mina ögon stängas igen. Imorgon ska jag återigen jobba. Det blir dock en kort dag, 7-12. Ganska så gött om du frågar mig. Vad jag hittar på resten av morgondagen återstår att se...
 
Jag ska snart gotta till alla mina kuddar och titta på tv en stund, men först ska jag äta frukost!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0