Hej hej hallå!

Tja alla mina bloggläsare!
 
Jag vet mycket väl att jag suger på att uppdatera bloggen, men för tillfället väljer jag att prioritera andra saker än just sitta och skriva några rader här.
 
För tillfället sitter jag ute på balkongen och njuter av solen. Det gäller att passa på att gå ut när regnet håller sig borta.
Jag är ledig idag, och det är gött!
Det har varit en hel del på jobbet, mycket kunder och stressigt nästintill hela tiden. I torsdags checkade jag ut från jobbet, efter åtta arbetsdagar i rad. Det var härligt att veta att jag hade en långhelg framför mig!
Mamma och pappa dök upp på torsdagen och stannade till söndagsmorse. Det var skönt att ha de här. Äntligen fick jag visa upp min lägenhet!
 
Vi gjorde lite utflykter och bara njöt av att vara lediga. Det var gött att bara vara och göra det vi kände för.
 
Det där är väl ungefär det jag gjort sedan jag skrev här senast. Mycket jobb och lite mys med föräldrarna.

Imorgon är det återigen dags att jobba! Jag längtar faktiskt. Det är roligt att jobba nu. Det händer massa saker och det mesta känns sådär härligt bra.
 
Föresten...
 
Jag köpte idag en liten vattenmelon på 7,5kg. MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0