Homeknapp

Det var nästan så att mobilen kastades in i väggen!
Jag blev så förbannad när den där jäkla homeknappen valde att lägga av. Jag har visserligen stört mig på att den inte fungerat riktigt på ett antal veckor, men idag blev det bara för mycket...
 
Knappen slutade fungera att jag fick ett enormt anfall! Jag kände inte för att köpa en ny mobil nu, det kunde väl änna vänta ett par månader till... Min bindningstid på abbonemangen går ut i mars och innan dess ska jag definitivt inte skaffa någon annan telefon!
I ren jävla ilska stängde jag av min telefon och började fundera på vad fan jag skulle ta mig till. I ren ilska plockade jag fram 5-56, droppade några droppar på knappen och började trycka utav bara helvete. När all olja försvunnit in under knappen lät jag telefonen ligga en kvart... Å efter det fungerade allt som det skulle! Nöjd och glad igen!!!
 
Nu slipper jag köpa ny telefon...!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0