Jordgubbar

Godkväll!

För tillfället ligger jag på soffan och tar det lugnt. Magen är mätt och jag är nöjd.

Idag har jag jobbat. Trots att jag började först klockan halv tolv så var det ändå väldigt svårt att lämna sängen imorse. Det var först 25 minuter innan jag började som täcket åkte åt sidan och jag satte mig upp. Väl uppe hoppade jag in i duschen, sminkade mig och satte på mig finkläderna (arbetskläder). Sedan var det bara att hoppa på hojen och trampa iväg till Rusta.

Jag trodde att det skulle bli mycket att göra, men det var faktiskt ganska lugnt. Visst var det mycket kunder, men det mesta flöt på riktigt bra ändå.

På väg hem från jobbet stannade jag till för att handla lite. Jag behövde lite käk att äta nu på kvällen. Jag upptäckte då att det utanför stod en jordgubbsförsäljare. 10 kronor för en låda jordgubbar! Behöver jag säga att min efterrätt bestod av jordgubbar? ;) Det är första jordgubbarna jag äter i år. Kanongoda! Det kändes som lite helglyx.

Jag orkade visserligen endast en fjärdedel av alla goda gubbar, men det gör inget för det är ju en dag imorgon också ;) hehe.

För övrigt måste jag imorgon få tag på Valnötsträdets behandlingsenhet. De där vet nog inte hur man svarar i telefon. Jag behöver ändra min tid dit, men trots nästan 20 samtal dit så är det ändå ingen som vill svara i telefonen... Förhoppningsvis lyckas jag få tag i nötterna imorgon! Jag tänkte dessutom tvätta lite imorgon innan jobbet. Jag har en såndär 12-20.30 dag på jobbet imorgon...

Nu ska jag inte skriva fler rader här. Ett par timmar till framför tvn får det bli innan jag hoppar i säng. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0