Lördag

Godmorgon! Inatt har jag fått ungefär tio timmars sömn. En natt med många konstiga drömmar har det varit. Jag sov med båda fönstren öppna hela natten. Det var så gött att ha det någorlunda svalt i sovrummet. Om ungefär 50 minuter börjar jag jobba. Det är ganska mysigt att kunna ligga kvar i sängen i alla fall 25 minuter till utan att behöva stressa iväg till jobbet. Idag kommer det med stor sannolikhet bli mycket att göra. Det kom ett nytt reklamblad för några dagar sedan och nu när helgen är här så brukar det bli mycket att göra då. Det kommer bli nice vilket fall som helst. Idag blir det en kort dag för mig. Jag har endast 7 timmar på jobbet framför mig. Det kommer bli gött med en lugn kväll ikväll. Imorgon är det också sju timmar på jobbet som gäller. Tiden tickar på. Jag ska nu gotta till mina kuddar och bara njuta fram tills det är dags att gå upp. Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0