Sista juli

Fem arbetsdagar är avklarade... bara två till innan jag går på långledigt.
 
Mitt liv just nu består av jobb och sömn. Jag jobbar hela dagarna och när jag väl kommer hem är jag helt slut. För det mesta somnar jag en stund på soffan, vaknar efter några timmar, äter lite, är vaken en stund till och sedan somnar jag igen. Dagen efter ringer väckarklockan...
Det kanske låter trist, men jag tycker om mitt jobb och då gör det absolut inget att jag sover en del när jag väl kommer hem.
 
Annars så är det sol här i Kalmar. Det kom en regnskur i förmiddags, men det var bara skönt. Jag behöver inte vattna blommorna på balkongen i dag i alla fall.
 
Jag borde egentligen tänka på att äta middag snart, men just nu vill jag bara ligga här och ta det lugnt. Jag kom hem sent från jobbet. Klockan var nästan sju när jag öppnade dörren till lägenheten. Det blev 45 minuter för länge på jobbet idag... men så blir det ibland.
 
Imorgon ska jag jobba i alla fall. 07.00-16.00. Ganska gött att börja tidigt och sluta tidigt!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0