Söndag

Söndagen är här! Just nu ligger jag och myser i sängen. Jag är lite småseg och känner för att bara ligga kvar här och ta det lugnt. I fredags kom faster med familj hit en sväng. De var ändå i krokarna och passade då på att hälsa på mig. Det var kul och mysigt med besök. Lilla Molly 2,5 år skämdes bort med målarbok, tatueringar, filmer och godis. Det var uppskattat och för en liten stund fick jag vara den bästa kusinen. Wiho :D Igår jobbade jag hela dagen, 9.30-18.30. Även om det var en lång dag så gick timmarna väldigt fort. Det var kul att jobba. Jag och Anna byggde om lite. Det blev kanon. Resten av dagen gick till att städa och hjälpa kunder. På kvällen kröp jag ihop mysigt på soffan. Ljusen tändes och jag satte igång en film. Det var mysigt att bara ta det lugnt. Framåt midnatt gick jag och la mig... Åtta timmar senare vaknade jag... Å ligger fortfarande kvar. Idag ska jag jobba, 12-18.30. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0