2012-06-30

Ja ännu en gång har det blivit ett uppehåll härifrån. Egentligen hatar jag att ha något att skylla på, men det är faktiskt så att blogg.se-appen inte fungerar och min dator är i stor sett avstängd hela tiden. Det blir inte någon uppdatering då.
 
Jag lämnade Kalmar för några dagar sedan för att få träffa familjen i Göteborg. Att komma hit och bara ta det lugnt är ganska så gött.
Just nu ligger jag i min säng hemma hos Jens och Jocke. Ute skiner solen och termotern stiger hela tiden. Det ser ut att bli en helt okej dag.
 
Jag har egentligen inget vettigt att skriva och därför tar jag och avslutar detta inlägg.
 
Jag lever och njuter av dagarna!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skall vi ses om du är i Göteborg?!

2012-07-01 @ 13:30:37
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0