Frustrerad...

Jag har precis lagt mig under täcket i min stora säng.
Tröttheten har kommit och värken i min kropp går inte att beskriva med ord.

Hamstrarnas burar är fylld med vatten och såpa, imorgon ska de tvättas rent innan de åker in i förrådet.
Även mat-och sandskålar och hjulen ligger under vatten. De kommer också skrubbas imorgon.

För övrigt har jag inte gjort speciellt mycket vettigt denna kväll.
Jag flyttade några tavlor och pillade lite i lägenheten. Lite middag framför tvn blev det också.

En hel del ilska och svordomar har jag hunnit med också. Min bankdosa är spårlöst försvunnen. Jag har letat överallt här hemma.
Ringde lillebror, men han hittade inte heller den där.
Det är jäkligt frustrerande när den är borta! Jag flippar på sånt!
Förhoppningsvis löser jag det lätt imorgon genom att gå till Swedbank...

Jag hoppas på att snart kunna somna. Min kropp värker och gör ont. Några tabletter är intagna för att dämpa lite av smärtan. Jag har även tagit lugnande medicin för att inte riskera att jag stressar upp mig på grund av smärtan och på så vis får en attack! Det ät bättre att ligga steget före än efter.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0