Vet inte

Jag vet inte riktigt hur jag känner...
 
Huvudet gör lite ont och jag fryser, trots att jag har massa kläder på mig och dessutom ett varmt täckte runt mig. Näsan rinner lite lätt och halsen känns konstig.
Jag hoppas verkligen inte att jag är på väg att bli sjuk! Jag har inte lust att ligga däckad...
 
Det händer inte speciellt mycket i mitt liv. Jag jobbar en del och är ledig en del.
Imorgon är det tydligen midsommarafton. Jag ska bara vara hemma och slappa! Jag orkar inte "fira" något. På lördag ska jag dessutom jobba så då gäller det att jag är pigg.
 
Precis som alltid så skriver jag bara massa onödiga meningar här... men det är nog en del av mig...
 
Snart flyttar jag från soffan till sängen. Tvtittandet får fortsätta där fram till att min ögon stängs.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0