22/3

Jag har egentligen inget vettigt att skriva.

Dagarna rullar på lön & sjukpenning har kommit in på kontot. +32851 kr på kontot är så sjukt jävla underbart! Äntligen rullar lite pengar in. Äntligen får jag lite inkomster igen. Det har varit sjukt jobbigt att gå utan pengar sedan i november. Jag har fått ta pengar från sparkontot.... det har varit lite jobbigt... men nu rullar pengarna in igen och jag känner mig glad!

Just nu är jag lite småhängig. Tröttheten har kommit till mig. Jag var uppe tidigt imorse för att jobba... Imorgon är det dags att jobba igen.

Det finns inget att skriva, jag väljer att avsluta nu och hoppa i säng istället.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0