Flytta!

Nu är det klart, jag ska flytta!

För tillfället ligger jag på min säng hemma hos Jens och Jocke. Denna säng har jag flytt till ett antal gånger under mina senaste månader. Det är denna plats jag hamnat på när allt varit jobbigt.
Trots att jag för några timmar sedan akut sökte läkarvård så är jag ändå ganska glad. Jag har allvarlig urinvägsinfektion som gått upp i njurarna. Inatt hade jag hög feber och mådde förjävligt! Jag har haft fruktansvärt ont i huvud och rygg i en veckas tid, men försökt ignorera att det kunde ha med en urinvägsinfektion att göra. Efter natten som var så kände jag att det inte gick mer. Jag mådde så jävla dåligt!
På grund av att jag låtit det gå så långt så har jag nu flera veckor med penicillin framför mig. Nu kan det bara bli bättre. Snart kan jag känna mig som en människa igen!

Samtidigt som jag var hos läkaren ringde min telefon. Det var en kvinna från Kalmarhem som meddelade att jag fått den lägenhet jag sökt. Kontraktet ska nu skrivas och flyttlådorna ska packas. Den nuvarande hyrgästen lämnar lägenheten den 19 april och då får jag tillträde om jag nu vill det.
Det är en otroligt skön känsla. Snart sitter jag i min egna fräscha lägenhet. En lägenhet som tapetserades om för två år sedan och som faktiskt är otroligt snygg!
Snacka om att jag längtar.

För en stund sedan la jag mig i ett varmt bad. Jens och Jocke är iväg på match och jag är ensam här just nu. Jag behövde lite värme för mig rygg. Den gör förbaskat ont...

Magen kurrar lite lätt just nu och därför ska jag passa på att äta en macka.

Jag är glad och lycklig!
Snart lämnar jag Riddaregatan 8B!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0