Gå in i väggen

Igår på jobbet gick jag verkligen in i väggen!
Pang sa det bara...

Jag tog mig på pannan, å upptäckte att blodet rann.
Klantigt Malin, klantigt! ;)

Det var i alla fall kul att ha något att skratta åt.
Imorgon är jag ledig och därför ska jag ikväll försöka somna utan mina nya sömntabletter. Onödigt att använda tabletterna när jag inte behöver sova i tid.

Nya tabletterna är beroendeframkallande i och med att de är sömntabletter så därför vill jag inte ta de i onödan liksom.

Snart ska jag lägga mig under täcket och titta på tv en stund. Kroppen gör ont efter dagens långa arbetsdag. Foten värker och ryggen är lite stel efter allt grejande.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0