Imorgon är en ny dag...

Det är en helt vanlig söndagskväll i mitt liv. Jag sitter och tänker tillbaka på veckan som varit. Tänker på saker som varit jobbiga, vad jag kunde göra i de situationerna för att må bättre. Jag hittar många ljuspunker, saker som gjort mig glad och som jag mått bra av.

Det är mycket som har hänt. Jag har jobbat, pratat i telefon, varit på ABC, gjort magnetröntgen och lite sånt. Det har varit en vecka med en del annorlunda händelser.

Den här kvällen har gått till att plugga lite. Imorgon ska arbetet in och jag sitter och finjusterar det sista. Jag vill att det ska bli perfekt. Sådär perfekt så att jag kan känna mig nöjd när arbetet skickas in!

Det kommer ta en stund till. Kanske en eller två timmar, men då blir det i och för sig inte effektiv tid. Jag pratar i telefon samtidigt och det medför självklart att plugget tar lite längre tid än det skulle gjort om jag bara fokuserade på att läsa och rätta i arbetet.

Imorgon är det måndag igen. Ny vecka och nya möjligheter. Jag har ännu en lugn vecka framför mig. Det blir kanske runt 25 timmar på jobbet och ca 15 timmar i skolan. Utöver detta får jag plugga 20-30 timmar hemma på egen hand. Det känns som en ganska lugn och okej vecka :)

Såhär ser det i alla fall ut för mig.
Måndag: 9.00-12.00 Skola
12.00-20.30 Jobba

Tisdag: 13.00-16.00 Laboration i skolan

Onsdag: 07.00-12.00 Jobba
13.00-17.00 Seminarium skolan
16.30-18.30 ABC

Torsdag: LEDIG!!!

Fredag: 07.00-12.00 Jobba
11.30 Läkaren ringer!

Lördag: 12.00-16.00 Jobba

Söndag: 11.00-15.00 Jobba

Det här blir en spännande vecka.
Nu måste jag återgå till telefonen och plugget ;)

Tjao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0