Hej hopp

Jag tar nu en paus från plugget och skrivet ett litet inlägg här istället.

Inatt har jag sovit sjukt gött! Jag tog två sömntabletter, tre lugnande och två diklofenak innan jag la huvudet på sängen. Det tod inte ens en kvart innan jag somnade. Det var väldigt länge sedan jag sov en hel natt utan att vakna någongång.
Att imorse vakna upp efter tretton timmars sömn var känslan obeskrivlig. Jag mådde kanonbra, var glad, pigg och redo för dagen alla uppdrag.
Jag startade min dag med ett mycket lätt träningspass på löpbandet. Jag ville testa min fot lite..
Efter det blev det en mysig dusch och sedan frukost framför tvn. Några timmar i telefon hann jag med efter det innan jag drog iväg till jobbet en sväng för att kolla läget och köpa lite saker.

Just nu sitter jag och pluggar lite. Lite finjusteringar på ett arbete som ska in på måndag. Det är lite mysigt att bara sitta och läsa och ändra i lugn och ro.
Det här arbetet är egentligen ett grupparbete, men på grund av olika anledningar valde jag att skriva det själv. Detta beslut är ett utav de bästa jag tagit på väldigt lång tid. Att bara kunna sätta mig ner och skriva när jag vill utan att behöva anpassa mig till andra.

Idag är jag stark och idag mår jag fruktansvärt bra. Livet leker och just nu är allt på topp!

Jag väntar på att dagarna ska gå så jag kan få svar på om magnetröntgen visar något. Jag har fått ta diklofenak eller voltaren varje dag för att klara av smärtan i foten. Detta är något som jag måste ta upp med läkaren. Jag bör nämligen inte äta så mycket smärtstillande när jag äter mina andra tabletter mot depressionen.
Men men, vi får se hur det blir med det.

Snart ska jag återgå till finjusteringarna på arbete, men först ska jag prata en stund till i telefon.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0