Allt som vanligt...

Idag är det en såndär dag då jag bara vill ligga i sängen och titta på tv hela dagen. Huvudet gör ont och jag är trött, sjukt trött!
För tillfället är jag lite låg, men det är mycket som händer just nu. På jobbet är det stressigt med alla julsaker som ska upp och när jag väl är hemma så är jag för trött för att orka ta tag i saker.
I lägenheten har det sett ut som ett bombnedslag. Jag har inte orkat med att varken städa, tvätta eller diska. Att ha sisådär två veckors disk överallt i lägenheten har inte varit speciellt hemtrevligt, men jag har verkligen inte orkat göra något åt saken.
Jag behöver dessa stunder då jag bara lyssnar på mig kropp som säger till mig att vila. Jag försöker acceptera att det inte gör någonting om det ser ut som ett bombnedslag. Det är bara jag som ser det och då får det vara så.
 
Att jag inte tvättat på länge gör i och för sig ingenting. Det är inte mycket kläder som används. Arbetskläderna används när jag jobbar och väl hemma så är det myskläder som gäller. Jag vet inte när jag hade på mig seriösa kläder sist.

Detta inlägg är likaså mina senaste sjuhundratrettiofyra andra inlägg helt ovettigt och osammanhängade. Allt är helt enkelt som vanligt!
 
Om en stund är det dags att åka till Mimershallen där första hemmamatchen för Marstrands a-lag ska äga rum.
 
Är jag taggad? NEJ
Är jag laddad? NEJ

Bit ihop och kör...!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0