Äntligen!!!

Äntligen!

För en vecka sedan la min laddare till datorn av helt och hållet. Sedan dess har jag fått klara mig på att surfa på min lånetelefon. Min rikiga mobil har fortfarande inte kommit tillbaka från sitt spa. Förhoppningsvis är den redo för att återvända till mig under veckan som kommer.
 
Jag har lidit och varit irriterad för att det tagit så lång tid att få den där förbaskade laddaren till datorn. Jag har känt mig handikappad!!!
Men nu äntligen är den här igen!

Efter en veckas vakuum är det nu dags att öppna min mail och se vad som hänt under tiden jag varit borta.

För övrigt så är det jul på jobbet och jag jobbar en del...

Snart ska jag sova för imorgon är det en ny arbetsdag som gäller och jag är sjukt trött just nu.

Sov gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0