Beroende

Allt går i perioder och saker och ting ändras. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta, men nu har jag lärt mig att äta både avokado och mango. Tro det eller ej, men jag är faktiskt beroende!

Mina mellanmål består nu av knäckebröd, avokado och keso. Mycket gott!
 
 
Å det där med mango. Att jag inte ätit det innan är fasen ett mysterium. Jag har kommit fram till att jag älskar mango. Det är så fruktansvärt gott. Kvällsmat är en mango. Det är som att äta godis, fast nyttigare.
 
 
Det är så härligt att kunna äta saker som jag tidigare inte kunnat äta för att jag inte tyckt om det.... Saker och ting förändras och jag är så glad och nöjd när jag som vuxen vågar mig på att äta nya saker.

Vad som står näst på tur att utmana är inte klart ännu, men jag ska se om jag hittar på något spännande.

Kvällen ska nu rulla på i ett långsamt tempo. Jag ligger på soffan, ljusen brinner och magen är mätt på mango. Imorgon är det jobba som gäller.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0