Underbara helg

I fredags fick jag besök. Det var underbara mamma, mormor, moster och kusinen.
Att få besök är alltid lika underbart. Det händer liksom inte så ofta att det kommer personer långt ifrån.
Trots att det bara var några få dagar så var det ändå helt underbart att bara få träffa alla.

Det var första gången mormor och moster var i min lägenhet. Att få höra att lägenheten är fin får mig att bli sådär extra glad.

I lördags tog vi en sväng till Öland. Mormor hade aldrig varit där så det var ett måste. Skratt så tårarna sprutade och kommentarer hej vilt... Det var roligt!

Idag är det måndag och jag har precis tvättat klart alla sängkläder och handdukar som gått åt i helgen. Middagen är klar och jag har fått i mig frukost och två stora muggar med kaffe.

Om drygt två timmar börjar jag jobba, men fram tills dess ska jag ta en lång dusch och även dricka lite mer kaffe.

Ha en underbar dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0