9/1

Nu börjar den här foten gå mig på nerverna. Idag har jag haft så fruktansvärt ont så det inte ens går att beskriva det med ord.
Det enda som hjälpt är att ha foten i högläge. Svullnaden minskar då och den pulserande smärtan avtar för tillfället.

För övrigt har jag inte fått gjort speciellt mycket idag. Tillfälliga gardiner har hängts upp i lägenheten. Tanken är att jag ska skaffa andra, men så länge har jag de här uppe...

Flera samtal har jag också ringt under dagen. De flesta handlade om den stulna musikutrustningen och datorn som försvann i helgen. Polisanmälan uppdaterades och en hel del saker lades till. Det är mycket detaljer som de vill veta!

Jag ska snart lägga mig i sängen och slå på tvn. Förhoppningsvis somnar jag snabbt.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0