V 26

Ännu en vecka har passerat. Jag har jobbat nästintill varenda dag. 
Idag har jag gått in i vecka 26. Magen har växt ännu mer och bebisen sparkar bara mer och mer. Det är en underbar känsla att ligga och smeka på magen och känna hur bebisen blir lugnare för stunden för att sedan braka igång med full fart igen. 

Det börjar bli tyngre och jobbigare för ryggen att jobba. Jag har ganska ont när jag kommer hem och behöver då vila en stund. Trots detta så är det skönt att jobba. 
Jag har ansökt om graviditetspenning, men det tar ett tag inna jag får svar på hur det blir med det. 

För övrigt händer det inte så mycket annat här i mitt liv. Jag njuter av dagarna och mår otroligt bra!

Ta hand om dig så hörs vi. Kuddarna ropar på mig. 
Natti natti 




Min lilla gosemage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0