3 april

Dagarna försvinner i ett tempo som jag verkligen inte hänger med i. 


Ellen går på dagis 9-15 från och med idag. Det ger mig mer tid till att plugga ocv stressen och tankar på plugget nattetid kanske kan försvinna nu. 
Det har varit fruktansvärt att plugga med båda kidsen. Jag rekommenderar inte någon att plugga med småbarn hemma. det kanske låter sjukt, men hade det varit en annan situation och annat läge så skulle jag lagt plugget åt sidan, men just nu är de så att kurserna som läses löser av varandra och baseras på varandra. Missar man första så får man inte läsa de kommande två. 
Nu är jag inne på kurs tre i en sånhör följd och ville därför inte lägga den åt sidan...

Nu är det snart sommar och lov. Det betyder mer tid med mina älsklingar. Vad som händer i sommar vet jag inte ännu. 

Kanske jag hoppar in och tar något jobbpass någon gång. 
Jag hoppas på en fin sommar med sol och värme. Jag vill kunna vara ute och leka, bada och bara vara. 

Nu ska jag packa ihop plugget och invänta Jens som är och hämtar Ellen. Sen bär det av ut till mina föräldrar för lek i sandlådan och gunga till himlen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0