Lycklig

Tänk att jag kan vara så lyckligt lottad. Två underbara barn som sprider både kärlek och ger mig ett och annat grått hår emellanåt. En underbar sambo som stöttar och hjälper till för att få mina dagar att gå ihop. Det är inte alltid lätt att hinna med att vara småbarnsföräldrar och samtidigt plugga, men än går det ganska bra. 

Jag är tacksam för min egna lilla familj, men samtidigt även otroligt tacksam för mina föräldrar och syskon. De betyder otroligt mycket för mig. 

Jag trodde aldrig att jag skulle sitta här i ett hem med min egna lilla familj. Allt som var så otroligt jobbigt för några år sedan. Att allt bara vände när jag blev gravid med Ellen. Det var då mitt liv startade. Det är verkligen så att meningen med livet är att barnen. 

Just idag är jag lite extra glad och lycklig. Detta trots att Ellen inatt hade en febertopp och var skållhet. Tacksam att hon varit feberfri efter att hon vaknade. Så som det brukar vara med Ellen... Alice har dock blivit lite snorig, hoppas att det inte blir värre för det för verkligen ont i mammahjärtat när kidsen är dåliga. 

Nu ska jag ta lilltjejen och amma henne innan jag lägger mig. 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0