Måndag igen

Helgen är över!

Ja, precis som jag skrev i förrra inlägget så har det varit mycket plugg de senaste dagarna. Jag fick lämnat in en inlämningsuppgift igår! Så skönt att ha skrivit klart den, nu är det bara en redovisning kvar i den kursen. Men den redovisningen först nästa vecka...

I hållfasthetsläran har jag fortfarande en uppgift kvar att lämna in, men det blir förmodligen gjort inom några dagar. Just nu hade jag önskat att jah inte pluggade. Mycket tid med familjen och ta hand om mina älsklingar gör att jag faktiskt inte har möjligheten att plugga lika mycket som jag skulle behöva. Snart är det dock sommarlov och efter det har jag några tentor till att göra som jag av olika anledningar valt att inte göra. 

För övrigt är det full kaos här hemma. Det byts parkett i köket så ljudnivån är hög. Ellen är hemma från dagis idag. Det är för mycket att titta på här hemma för henne...

I eftermiddag planeras det lax till middag, men för att få till det kommer det bli en sväng till affären snart. 

Må så gott så hörs vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0