Tummen upp!

Ibland känns allt bara lite extra bra!


Igår hade jag slutredovisning i en av kurserna som pågått. Så härligt att bocka av den och veta att det minst är godkänt. Själva slutbetyget dröjer en vecka till ungefär, men jag vet i alla fall att den kursen är klar. Det är riktigt gött!
Den andra kursen om hållfasthetslära inväntar jah fortfarande svar på inlämningsuppgifterna. Jag tror det är rätt nu, men om det är något fel så kommer det vara lätt att komplettera. 

Imorgon åker hela familjen till Kalmar. Det är dags för slutbesiktning då jag sagt upp lägenheten där. Den har nu gjort sitt och jag har tjänat mina x antal tiotusen kronor på den under tiden den varit i mina "ägor" om man nu kan säga så om en hyresrätt. Det där med att kunna dra av för dubbelt boende på skatten har varit grymt bra! 
Vi tar min nyinköpta bil ner och ser det som en heldagsutflykt med familjen. Vad som händer under dagen återstår att se, men något litet äventyr eller liknande får vi nog ihop främst för Ellens skull. 

Nu är det dock dags att packa ihop grejer som ska med imorgon och sedan hoppa i säng. 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0