Onsdag

Kvällen är kommen och snart ska jag lägga mig. Trots få timmars sömn inatt har jag kunnat köra på som vanligt. Visst var jag trött när barnen vakande vid halv sju, men det gick över efter en stund. 

Regnet faller oh har gjort så hela dagen. Ellen ville cykla till dagis (som vanligt) trots regn. Det var ju bara att sätta på regnkläder och regnskyddet på Alice vagn. 
När stortjejen var lämnad så somnade Alice i sin vagn. Väl vaken 40 minuter senare tog jag henne i famnen och gick till öppna förskolan. Lite lek och bus innan Ellen skulle hämtas. 
Sen har dagen rullat på. Bus och lek, vardagssysslor och mat. Ja en vanlig dag helt enkelt. 

Nu ska jag koppla av och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0