3 år sedan

För tre år sedan döptes vår största tjej Ellen. Att det idag är tre år sedan känns helt galet. Tiden går så fort! På tre år har du hunnit med att få både en lillasyster och en lillebror.

Jag har egentligen inget vettigt att säga. Sitter just nu inne i tjejernas rum. Det blev en sen läggning idag. Vi har varit iväg hela dagen och tiden försvann fort!
En sväng för att hämta Jens nya glasögon, vidare till hans faster och till slut ett stopp hos mina föräldrar. Det var den dagen liksom. 

Imorgon kommer barnens gammelmormor på besök. Vi ska fixa någon lunch och jag funderar just nu mycket på vad vi ska hitta på. Något som är ganska enkelt och passar till 4 vuxna och två barn... får se vad vi hittar på!

Snart hopps jag att Ellen och Alice sover för Viktor hör av sig från vardagsrummet där han är med Jens. Det är dags för mat egentligen.
Jag hade också önskat att jag fick gå och lägga mig. Just nu är jag trött. 

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0