Grått

Några dagar har gått sedan jag senast skrev här. Det har inte funnits varken tid eller ork till att kluddar ner några rader...

Idag har det varit en såndär jobbig dag. Jag tycker det mesta gått mot mig, de stora har bråkat en del, inte lyssnat på mig osv. Ganska jobbigt. Att det dessutom varit sämre väder med regn gjorde inte dagen bättre. 
Det har inte hänt så mycket helt enkelt. Dagarna har startat och slutat. Vi har ätit, sovit och lekt. Typ som vanligt. 

Imorgon är sista lediga dagen hemma tillsammans. På tisdag börjar nämligen Ellen och Alice på dagis igen. Ellen har verkligen längtat. Jag vet inte hur många veckor hon sagt att hon vill till dagis och träffa sina kompisar. 
Nu kommer de vara där 15 timmar i veckan, tisdag-torsdag 9-14. 
Måndagar kommer vi gå till öppna förskolan. På fredagar som då är den enda dagen utan planering får vi AE vad vi gör med. 

Just nu lägger jag ungarna. Ellen somnade på 2 minuter, Alice på 5 minuter och Viktor har precis vaknat...  
lite mys och amning med Viktor kommer det bli innan tvätten blir klar och jag kan lägga mig. 

Imorgon är det en nu dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0