Ibland...

Ibland låter jag tankar, känslor och fantasier sväva iväg. Det har imorgon gått fem veckor sedan jag födde vår underbara prins, vårt tredje barn. Tiden springer iväg och jag njuter fullt ut!
Meeen, jag kan erkänna att jag saknar träning enormt mycket. Jag saknar innebandy enormt mycket! Just nu vill jag bara snöra på mig skorna och gå ut å springa, sätta klubban i handen och bara dra några skott... 
Hur mycket jag än vill och önskar så kommer tankarna på våra fantastiska barn. Barnen tar mycket tid och även om jag vill träna så prioriterar jag hellre tiden med barnen. Nu menar jag absolut inte att det är fel att lägga tid på sig själv, men för tillfället försöker jag istället njuta av tiden med barnen. Träna kanske hinns med i framtiden ;)

Viktor sover sedan en kvart tillbaka och tjejerna sedan 19-tiden. 
Det är dags för mig att släcka ner och ta natt också. Imorgon är det måndag, ny vecka och nya möjligheter. Vad vi hittar på då återstår att se 

Må så gott!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0