Kväll igen

Nu var det kväll igen. Här hemma är det tyst, bortsett från ljudet från tvn som Jens tittar på. 
Barnen sover och jag har lagt mig i sängen å startat paddan. Att titta en stund på telefonen samtidigt som något program går på paddan är så typiskt mig. Allt slutar oftast med att jag får gå tillbaka många minuter på paddan för det är något jag missat när telefonen fått får mycket uppmärksamhet...

Idag har vi haft en bra dag. 
Startade med att frosta av frysen. Välbehövligt och passade när den började bli tom. Tjejerna har målat några timmar. 
Åkte på eftermiddagen till mina föräldrar och avlutade med en stund hos min lillebror. 
Imorgon är en ny dag. Jag tänkte baka lite med tjejerna och om vädret tillåter blir det nog en sväng till lekplatsen. 

Nu ska jag sova innan det är dags att amma...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0