Dagen D

Jaha, här sitter jag fortfarande lika tjock... 
bebisen vill inte komma trots att dagen nu ör framme. Jag har varit gravid tillräckligt länge nu tycker jag! Självklart vet jag att barn nästintill aldrig inte föds på beräknat datum, men det är ju trots allt det datumet man räknar ner till. 
När denna parvel tänker komma återstår att se helt enkelt. Jag hoppas det är snart, typ väldigt snart. Min energinivå är långt ifrån normal. Jag är i behov av att sova på förmiddagen/lunchtid för att orka. Det är frustrerande att inte ha samma energi som vanligt. Det känns som mycket tid med tjejerna försvinner när jag måste lägga mig för att orka dagarna. Jag passar visserligen på att sova när Alice gör det, men det gör att jag missar 1,5-2 timmar med Ellen. 
Jag hoppas att det släpper när bebisen kommer. Nu vill jag ha tillbaka min energi!

Nä du envetna bebis, nu får Du allt komma!

Kommentarer
Postat av: Lo

Hur är det med din fot? Hur långt kan du gå och kan du springa?

2018-07-21 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0