Några dagar kvar

Sitter just nu på balkongen och njuter i skuggan. Idag har det varit varmt och tjejerna har fått söla med vatten på utsidan. Dockorna har badat och grannen under har fått lite extra vatten på sina blommor. 
Mormor och gammelmormor har varit på besök. En pastasallad med kyckling åts och lite fika efter det. 

Jag är fortfarande tjock om magen. Bebisen verkar inte vilja komma ut. Det är visserligen några dagar kvar till beräknat datum, men jag hade gärna önskat att han kom nu. Det är inte så att jag lider eller tycker det är jobbigt att vara gravid. Det är väntan som är den jobbiga. Jag är otålig och vill träffa vårt tredje barn!!!

Ellen pratar mycket om lillebror, klappar på magen och tycker att han ska komma. Alice säger inte så mycket men förstår vart bebisen är när man frågar. Hon vill gärna dra upp min tröja och klappa ocj lägga huvudet på magen. 

Vi längtar alla efter bebisen, nu kan han komma! 
Kanske han kommit nästa gång jag skriver, vem vet?

Nu ska jag njut tillsammans med mina älskade ungar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0