Svar på kommentar

Jag fick en kommentar på ett inlägg, som skrevs förra veckan, som jag känner att jag måste svara på innan jag lämnar datorn.

 

I det inlägget hade jag lagt upp bilden:

 

Jag har inte skurit mig, även om det ser ut så.

Det som hänt är att jag förra lördagen lagade mat. I ugnen stod det en form med potatisgratäng. När den var klar och jag skulle ta ut den så råkade jag köra upp armen i "taket" på ugnen där värmeslingorna (eller vad det nu är) är. Det är alltså brännmärken, inte skärsår!

Det har nu gått mer än en vecka och mina fina brännmärken är kvar, syns en del och kommer när de väl läkt lämna kvar två extremt fula ärr.
Så kan det gå, och jag har alltså inte skurit mig!

Sådär, det känns bra att ha förklarat detta...

Nu ska jag sätta igång en film och titta en stund innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0